.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نائب رئیس شورای شهر رامسر :
آقای استاندار تعلل تا کی ؟!
قریب به ۳ ماه است که از سوی شورای اسلامی شهر رامسر شهردار منتخب به استانداری معرفی شده ولی تاکنون هیچ پاسخ کتبی مبنی بر تعین تکلیف در این خصوص از سوی استانداری به شورا ابلاغ نشده است .
آقای استاندار تعلل تا کی ؟!

نائب رئیس شورای شهر رامسر از تعلل استانداری در خصوص صدور حکم شهردار معرفی شده شورا انتقاد کرد و گفت : قریب به ۳ ماه است که از سوی شورای اسلامی شهر رامسر شهردار منتخب به استانداری معرفی شده ولی تاکنون هیچ پاسخ کتبی مبنی بر تعین تکلیف در این خصوص از سوی استانداری به شورا ابلاغ نشده است .

اسماعیل گوهر رستمی در گفتگو با سخت سر  افزود : این در حالی است که طبق قانون استانداری موظف است ظرف مدت ۱۰ روز حکم شهردار منتخب شورا ی شهر را صادر و یا کتبا دلایل و مستندات عدم احراز شرایط تصدی شهرداری توسط شهردار منتخب را به شورای شهر ارائه دهد .

نائب رئیس شورای شهر رامسر در ادامه با اشاره به سوابق فرد معرفی شده به استانداری به عنوان شهردار گفت : مهندس حاج رحمان انصاری شهردار سابق رامسر بوده و هم اکنون دانشجوی دکتری برنامه ریزی شهری و مشاور فعلی استاندار گیلان می باشد که سابقه ی ۱۸ساله ی مدیریت برشهرداری کلان شهرهایی چون قم ، قزوین ، رشت و شهرهای آمل ، انزلی و رامسر را در پرونده کاری خود دارد .

وی افزود : از آنجائیکه این شهرستان در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به عنوان شهرستان نمونه گردشگری ، طبیعت گردی و الکترونیک مصوب شده است باید نگاه ویژه ای بدان داشته باشیم و تمامی تلاش خود را در راستای فراهم آوردن زیرساخت ها به کار بندیم وی با اشاره به نقش بسیار مهم شهردار و مدیریت شهری در این بخش گفت : شهردار در هر شهر مسئولیتی محوری و بنیادی در زمینه فراهم آوردن زیرساخت های لازم شهری دارد که متاسفانه تاخیر استانداری در صدور حکم ویا اعلام نظر خود بسیاری از فرصت های مناسب کاری در امورات مختلف عمرانی ، خدماتی و …را از بین خواهد برد .

گوهر رستمی اضافه کرد : با توجه به اینکه عدم تسریع استانداری در رفع بلاتکلیفی در خصوص شهردار رامسر موانع مهم و جدی را در راه اجرای پروژه های مهم عمرانی با اعتبارات استانی و ملی خواهد داشت لذا از این رهگذر از جناب آقای طاهایی استاندار محترم که اشراف کاملی به این شهرستان و پتانسیل ها و مشکلات آن دارند خواستاریم که هر چه سریعتر دستور لازم را به شورا اعلام دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 شهريور 1390
اقا حالا كه ما شهردار داريم چه گلي به سر مون زديم كه شما اينقدر شاكي هستي تا زماني كه اقاي حسيني باسواد مدير كل شهري هست بهتر از اين نميشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.